Jag saknar dig

Titta precis på en film, Jag saknar dig. Handlade om två tvillingsystar. En av dom blev påkörd och dog. Jag har aldrig gråtit så mycket till en film som jag gjorde till den här. Det värsta av allt är att den är verklighetsbaserad. Nej fy fan va jag grät.

Man ska fan inte ta någon för givet! Vi kan alla försvinna så snabbt och oväntat. Nej uuuuuuusch. Den här filmen fick mig att tänka om en aning. Jag vet då att jag måste börja uppskatta allt jag har mer.


"hur överlever man att förlora en del av sig själv?"
Det är då något jag ALDRIG vill ta reda på.

Så Sandra, va försiktig, gör inget dumt tack. Och jag älskar dig över all annat! <3


Kommentarer
Sandra

haha naaaw! jag lovar att jag ska vara försiktig, och det ska du också vara. Du är världens bästa och jag älskar dig så otroligt mycket!! <3

2011-12-12 @ 20:24:13
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0