hej

Har haft en bra dag idag. Första dagen på AF kursen och det verkar faktiskt kul ändå! Ledarna är härliga och det känns som om det kommer bli fyra bra veckor. Vi slutade vid två och drog oss till Emma en snabbis innan hon drar tillbaka till Gävle. Kom hem och tog oss en löprunda, laga mat och jag la mig i badet!!!! Känns skönt att gå och lägga sig idag! Hemst men har inte gjort så här mycket på länge.... Skönt att ha något att göra. 
 
Och så ett litet sidodspå. Förra veckan när jag och Sandra va och sprang gick vi i på Ica i träningskläder och köpte godis och snus, på pappas kommando.. Så resten av vägen sprang vi med en godispåse pch snus i handen. Idag när vi stod och gjort kyckligsallad så skulle sandra åka iväg och köpa sallande (haha) för någon sådan hade vi inte. Pappa ville ha godis. Så när vi försöker se nyttiga ut slutar det alltid med godis till pappa. Vet inte alls varför jag kännde för att skiva det här, men det gjorde jag :)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0