Bra dagar

Har haft en Jäääättebra helg!!! Måste bara berätta! I fredags va vi ut på etageeee, gay-kväll va det oksååå. hehe. Fan va kul vi hade. Prata med ashärligt folk gjorde jag också! Tack, José, Sandra och Camilla alltså! Längtar typ till nästa års gay-kväll. 
 
I Lördags va det s2 som gällde. Träffa lite gamla TV3are och soltorgare. Sjukt kul! Det va bara roligt. Fick med mig Thula hem också. Fan va hon kan prata om hon vill, eller ja jag också för den delen! 
 
Det va det. Hade bajskul båda kvällarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma j

FAN va snygg du är med nya frilla. Karro! :D hade velat sett den live i helgen..

Svar: Åh tack Emma! JAA du skulle ha följt med ut!! Jag ville se dig live ju..
Karro

2012-09-24 @ 18:31:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0