Påsk

Sitter i min lägenhet igen uppe i Sundsvall efter en hel vecka nere i Dalarna! Det va en sjukt bra vecka och jag hann med en massa saker! Umgicks med en massa saknade vänner, men mest med Sandra!  Jag, Sandra, Molle, José och Ludde drog ut på Liljan på lördagen och titta på Ebba Gold och dansa, vilket var grymt! Öppnade lite sena födelsedagspresenter också, syrran och mamma kan fan mig utan och innan, allt jag fick var wonderful!! TacK! Jag spendera en hel del tid med släkten också, och jag har fanemej aldrig ätit så mycket som jag gjorde under påsk, åh herre, aldrig igen.Hur som helst så va det en heeeelt godkänd vecka och skulle gärna ha stannar kvar några dagar till. MEN nu har jag tenta om en vecka, bara att stå i för sen är vi lediga i en hel vecka mellan två kurser (?!??!?!?) Visste inte ens att det gick, höhöh.
 
jajaaa, här kommer några random bilder från veckan. Hejsvejs!
 
 
 
 
 
Hahaha alltså detta är så fult, titta på mig. ser ju för jävlig ut. Sminkningen är ju bara läskig, hjälp. Vet inte hur länge vi skratta åt den här när vi hitta den!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0