En bättre period

Det har hänt en hel del sedan praktiken tog slut och jag har hunnit med en hel del under denna månad, dock med kanske lite för mycket alkohol inräknat.. Vi startade i alla fall den sista terminen på bästa sätt med en fin utekväll på APA med mat, massa tjöt och for vidare till en annan mystisk krog för öl och cider. 
 
Vi har även varit upp till Vemdalen och vänt. Skiweek detta år var lite lugnare än vanligt, antar att vi har blivit för gamla för att förtära alkohol fem kvällar i rad. Hur som helst så var det en najs resa med underbara individer, snowboaråkning och komiska stunder. Det ena minus med denna resa måste vara att vi hade musik i 45 minuter av totalt 6 timmars roadtripande och att jag fick en tvågradig brännskada på armen?!!
 
Vi åkte hem från Skiweek en dag tidigare än planerat vilket jag och Fellan utnyttjade genom att åka hem till Dalarna. Fick här träffa kompisar vilka jag saknat väldigt mycket. Vi hann även här med en kväll med öl på en bar i lilla Blg.
 
Imorgon bär det av till Sundvall igen och då ligger allt fokus på C-uppsats och en examen till sommaren! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0