Det bästa med Dalarna

Återvände under förra veckan hem till Dalarna. Var länge sedan jag hade en sån nice vecka hemma. Hann bland annat med att umgås med Kajsa och Emmie mer än vad vi gjort på år?!? Vi har promenerat i byn, dansat till Hoffmaestro, bakishängt och åkt långfärdsskridskor. Utöver dessa uppenbart underbara stunderna har jag myst med familj, andra kompisar och katt. HUR bra låter inte detta?! Känns dock bra att vara tillbaka till Sundsvall och få iordning på vardagen igen. Mår bra, så bra, det känns så bra. Nu ser jag fram emot en överraskningsbrucnh på söndag och påsk, och Silvana, och en examen. Så bra!
 
Tack & hej
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandra

FIFFI!!! Så söt jag dör..

Svar: MEN JAG VET. Hon var så söt varje dag varje sekund när jag var hemma!!
Karro

2016-03-01 @ 18:13:22
Sandra

Katt..... <3

2016-05-25 @ 12:12:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0