ett lite gladare inlägg!

helgen har vart hel bra!! Med bio, som för övrigt var as bra!! Skadade inte att Pattinson var skit snygg heller! En cider på skrubben med camilla och sandra! Har cyklat lite på min cyckel också! :D (trots punka). Marknad med vänner, glass, rostade mandlar!!!! Rostade mandlar är den ända anledningen till att jag går på marknader, och för att titta på alla snygga Justin Biber T-shirts som går att köpa! :D synd att vädert har vart åt helvette bara.....................................................

Idag har jag sovmorgon lääänge. ska snart dra mig till Thilda för lite sällskap till bussen i det fina vädret. Dagen är kort och snart är jag hemma igen! :D och har massa att se fram emot nu i veckan!!



Kommentarer
Sandra

GREKLAND!!!!!!!!!! :D

2011-04-18 @ 16:16:09
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0