I'm half asleep but my world is awake.

Har suttit hemma dom två senaste dagarna, och för det mesta har jag suttit och dagdrömt. Gillar mina dagdrömmar, men ändå inte.. Mår bättre av dom när jag väl sitter och tänker, men sedan inte såååå bra när jag slutat. Då blir man deprimerad över hur livet absolut inte för en sekund ser ut som man vill att det ska.

tycker inte att det borde va så svårt att säga vad man tycker, säga ifrån, berätta hur man känner, hur man mår, berätta hemligheter, något ingen vet ni vet, kunna prata om såna saker som bara etsar sig fast på hjärnan som man bara mår dåligt av att tänka på.. Och kunna göra saker man vill göra, va med den man gillar, skricka åt dom man ogillar.

mm, drömmar, dom borde inte finnas. blääääe.

låter som om jag hatar mitt liv helt totalt just nu, det gör jag inte. men känns som om en hel del kunde va några tusen gånger bättre bara.


Kommentarer
Sandra

Jag älskar dig världens bästa syster!! du vet att du kan prata med mig om allt :D <3

2011-07-18 @ 00:33:29
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0