the ring 2

usch, jag och thilda bunkra upp oss med chips å cola och titta på film. the ring 2, dö! dagsljus och jag skrek, alltså skrek... herrejävlar (thilda också för den delen). om dom vill få en att dö i förtid så lyckas dom, va SÅÅ nära på att få hjärtinfarkt eller något :) Annars så va resten av filmerna också bra, och the big bang theory, vi han med en hel del! (noooo lifers).

sällskapsspel och elgiganten han vi med på dan också!

men tack kompis för en väligt givande dag!!!


annars en väldigt snygg tatuering jag digggggar!


Kommentarer
thildaa

Tack detsamma min vän. Väldigt meningsfulla liv har vi.

2011-07-08 @ 00:39:19
URL: http://thildavikstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0