halloj, hejsan, hej, hello, häj.

nämen hej. vi har fixat internet. på pappas dator.....(nästan, det dampar lite. Hehe)..... får väl internet till min dator i slutet av nästa vecka, inte för att skryta och så, men så äre. vill ju faktiskt lägga upp lite bilder och kanske någon video här på bloggenh. men det dröjer väll en stund. så, så länge får hä duga med lite hederlig text. . Inte för att jag har något intressant att skriva om.. Det är inte kul att skriva om min vardag.. Min var-dag är t-råkig. Så som jag sade. Ska lägga ut lite bilderos och videros. Videros? Hehehhehehe . Jusste, vill ni veta en sak? (Ja). Jag saknar min takfläkt oerhört mycket. Jag älskar den, saknar den, vill ha den här. Det är för tyst när jag ska sova. Åhåh min fläkt! Karro hjärta sin fläkt. Ja ni.. kompisar ni vet ju hur min relation till min fläkt är (bra). Hårda tider.. . Det var allt. Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0