inget annat än kärlek till musik

alltså åååååååååååååååååååååååååååååååååh! klarar inte en sekun utan musik!! älskar dom här perioderna när man fan gör vad som helst för att få lyssna på musik!! mina högtalare går varma.
Och jag älskar min spellista! ni vet, den ultimata spellistan som inte är allt för enkel att få till, som bara kommer till av en slump! ska inte röra den alls nu.
Min älskade musik och att det är soltorgsfets imorgon gör att jag är glad idag! Kan knappt vänta tills imorgon!! :D Det hjälper även att tänka på att det är hagafest nästa vecka (med ett as bra tema) och att jag fyller år nästa lördag!

Tack för mig!


Kommentarer
joseful

vet duh vem du ska va på hagafezzt? :>

2011-03-31 @ 19:08:40
URL: http://blackdown.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0