......................................................................................................

gillar inte mitt liv.
kan skolan bara ta slut?
kan det bli varmt snart kanske?
vill bara att det ska ha vart
soltorgsfest och hagafest,
att jag fyllt år,
vart i Grekland,
tagit körkort och
att skolan inte existerar.
jag hatar skolan. fy. fan.
den gör mig deppig.
skulle kankse kännas bättre om det gick bra..
men nej!
SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLA kan sommaren bara komma?
jag vill kunna göra ingentig på dagarna,
typ sola,
lyssna på musik och spela gitarr,
titta på film, vara ute och cykla,
ligga på en strand och
gå på P&L!
va med vännerna, utan att behöva ta upp en enda jävla äckelbok.
för det går ju inte nu nej.
jag skiter fan i allt snart jag.



det var det jag hade på hjärtat idag. hej.då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0