HEJ

jag har varit helt död och är fortfarande helt död efter kreta vistelsen! Därför har bloggen lidit liiite. Men nu ska jag väl vara back on track igen skulle jag tro!
Kreta var i alla fall kul som fan! om inte skönt, va riktigt jävla skönt att komma bort från lägenheten och sverige. Bara det liksom. och med fint väder, havet, med dom vi va med där nere, all mat vi har ätit gjorde det sjukt härligt!. har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv, skojar inte har ätit mat för ett halvår framöver, inte för att jag klagade när jag va där.. har köpt lite fina saker också, typ armband, och (sol)brillor.... hahah ja.. OCH en as fin ryggsäck!!! ååh, den kommer hänga med på P&L i sommar! finns väl en hel del mer att berätta om, med kanske inte SÅ intresant, därför sätter jag punkt här, hejhejhej då.

'
som ni ser... mat och vi vid matbordet för det mesta. men vi har sett en hel del finfina grejer. och gjort en del kul saker tillsammans!


Kommentarer
Sandra

HAHA alltså maaaat i stora lass! :D

2011-05-03 @ 19:43:29
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0