hihih

Hej hörrni, jag är på bra humör just nu. Vet inte varför. Kan va för att jag har legat hemma hela dagen i min säng och lyssnat på musik. Kan va energi som måste ut. Min studentmössa är fin också. Bytt krokad. SÅ glad att jag valde silver, silver och silver! Och så har jag bra musik att lyssna på. Tumblr är kul. Mamma drog ett skämt som gjorde mig glad och lättad. Pappa skratta med = ännu mer glad. Hittat en Jurassic Park T-shirt på ebay, vill ha den. Och en möjlig studentkläning, den är fin. LÄNGTAR som fan till Tallin. Vi kommer  ha så jävla bra Emmie och Sandra. Ska köpa massa billig sprit, och hoppas på att inte tullen tar oss hemma i Sverige :P:P 27 dagar kvar tills vi åker! PÄPP.


Kommentarer
Anonym

nu äre bara typ 7 kvar :p wihooo det kommer bli galet :P vi måste ta jätte mycket kort xD

2012-02-19 @ 23:08:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0