Hejhå

Ja och Sandra har fyllt 20! Har haft några dagar att ta in det här och det känns riktigt bra faktiskt! Hade en asbra födelsedag med massa tårta och umgänge med släkten. Fick fin fina presenter och hade det allmänt bra bara! Helgen efter bjöd vi hem lite folk för att fira ordentligt!! Hade en super kul kväll med pizza, tårta, beerpong, härliga presenter, egenköpt alkohol från systemet och världens bästa människor! Va en av dom roligaste kvällarna på länge! Här får ni några bilder iaf! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mellis

Hade så jäääkla kul Karroooo!! <3 Kan inte du lägga upp lite roliga bilder på facebook? Mitt 2013 ser så tomt ut, haha. Hej patetisk :))) kjamisen

Svar: hahah mitt 2013 med! Hade inte så jäättemånga facebookvänliga bilder men ska se om jag får ihop några. Kanske kan fråga om jag kan få några av Kajsa också! :)
Karro

2013-04-22 @ 17:25:46
URL: http://liilly.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0