Ordbajs

Hej på er. Har egentligen inget speciellt att skriva men kände för att skriva av mig lite bara!
Har haft två sega veckor här i Sundsvall och det har bara känts som om jag har flytit med allt. Har känt mig lite avrubbad på känslor senaste tiden. Har känt mig rätt ensam också. Och allt har bara snurrat runt i skallen på mig. Känns som om jag behöver något jag kan avreagera mig på!
 
Hur som helst så är det grymt mycket snö här nu. Snöar fan två decimeter på tre timmar. Jag gillar't!! Fint är det också, massa pudersnö. Tror jag ska ha på mig vinterkläderna ikväll och gå ut och slänga mig i lite snöhögar.
 
Har skrivit en tenta idag också, den svåraste och största hittils. Gick bättre än förväntat men tror inte jag klarar den. Får väl skylla mig själv eftersom jag inte plugga under jul :))
 
På söndag drar vi till Vemdalen och Skiweek också! Grymt taggad inför det. Får bli en uppdatering om det när jag kommer hem :) Ska ta bilder har jag tänkt också. Önska mig lycka till! Hejsvejs. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0