!!!!

Har packat ner alla kläder som jag tros behöva nu i uppsala!!
det va inte mycket att hurra över direkt..
men tänker handla på mig lite kläder nu när jag har chansen,
både i uppsala och i stockholm på lördag!!!!!!!!!!!! :D
för övrigt så vill jag bara sitta på tåget dig nu!
ska bli så jävla skönt att se lite nytt, hänga med tjejerna, se lite andra krogar än dom här i borlänge!

PRIDE!! kommer va as cooooooolt att se!
åhhhhhhhhhhhhhhhh blir extas av att tänka på veckan som kommer!
ska till och med bli liiite mysigt att dela en etta på fyra pers (lite tidigt att säga kanske) meeen det blir en del av resan det med!

har tänkt på att komma hem med en tatuering också, eller snarare drömt om det! haha känns lättare att göra det när man är någon annan stans än hemma..
men prio ett inom handlande är kläder!
skulle va kul å komma hem med en sån här, finns väl inte ens i sverige menmen!

eller


kläder som jag absolut kommer bära seriöst :)


Kommentarer
Kajsa

Hahaha vi måste köpa dessa tröjor, annars får vi fan göra egna!! hoppas ni har det sjukt bra och shoppa inte ihjäl dig, vi har göteborg också ;)

2011-08-05 @ 20:27:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0