gr8

OKEJ! Har haft en helt okej första skolvecka och helg!! Nollningen va tröttsamt, men såå värt det!! Men INGET slår Gasquen i fredags, eller festen efter. Det var så jävla lyckat! Bästa Gasquen någonsin och bästa Gasquen festen!! Helt perfeckt kväll om man bortser min stulna cykel.
Annars så vill jag bara flytta hem nu, mitt rum här i kv börjar bli alldeles för stökigt för att vistas i. Tänkte att jag inte behövde städa för att vi snart ska flytta hem ändå, fast lite så har jag tänkt sen vi kom hit...... Plus, mitt rum i Gustafs kommer bli aaaaaas bra!!! :D
Och när allt är i ordning i huset lovar jag er en inflyttningsfest av något slag så snabbt som möjligt!


Kommentarer
Kajsa

du är bäst!! bara så du vet <3 <3

2011-08-28 @ 21:32:47
URL: http://kajsakavat.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0