hej på er

Har vilat dessa dagar jag varit hemma nu!
Uppsala var som förväntat! UNDERBART!!!
Vi fikat en hel del, kaffe för tjejerna, varm choklad för mig!
Handla lite kläder, inte så mycket, men lika bra det. need the cash!
en annan sak vi åt mycket av va nudlar, har nog aldrig fått i mig så mycket nudlar på nästan en vecka, men hä va gott.

ANNARS SÅ va pride det bästa på lääänge! det fick en att förstå hur litet borlänge är, att det finns en massa annat att se, uppleva, göra .och. så. vidare. Saker som är annorlunda här i lilla borlänge är normalt där ute, skönt att veta faktiskt!



annars så vet jag varken ut eller in,
riktigt jävla förvirrad just nu.
aja, skönt att vi drar till Göteborg på fredag, blir jävligt bra det ååååH. behöver tjejerna, förändringar och lite därtill.

tack och hej, för denna gång! puzziz.


Kommentarer
Sandra

varför är du förvirrad lilla vän? prata med mig (: <3

2011-08-11 @ 12:51:34
URL: http://heartshapedboxes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0