hej påå er

I helgen vare melodifestivalen, och OJOJ va vi skrek när Loreen van, i alla fall jag. Tror att grannarna vet va vi gjorde, volymen va väl lite hög kanskeee! SEN spela vi Med Andra Ord, alltid lika kul, fungerar med vilka men än är, och var man än är!!
I Måndags va det frilufsdag, första och troligen sista :( gången för i år jag tog på brädan. Men visst fan hade jag, Bettan och Maja det bra i backe, och vid toppstugan med steeekande sol!

Mer har det inte hänt i vecka, förutom att jag har panik över skolan och allt jag måste göra. Ett pass på gymmer på en och en halv timme han jag med idag dock!

JAAAAAAA, såååå kul inlägg hade jag att komma med idag!
puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0