heheh hej!

Hej på er. Va ett tag sen men vafan har inte haft lust att skriva. Nu har jag det så here I am!!
Hm. Ser att det sista jag skrev om va Bråvalla, har faktiskt hänt en del sen dess!
Har varit på Pride, vilket va suuuuperbra! Vi drack en del, chilla i en park och dansa arslet av oss! Paraden va hel galet grym den också! 
Har varit och hälsat på Emma i Gävle! Blev en skräckfilm som bara jag och Matilda såg för Emma sov genom hela :)) Thilda har haft en hejdå-middag som va mysig!
Men nu till det största av all! Har kommit in på högskolan! Ligger till och med i detta nu i min nya lägenhet i SUNDSVALL!!! Känns så bra så bra! Nollnigen börjar på Fredag och jag är taggad!! 
 
Och precis som Thulda så ska jag försöka uppdatera mer! Har ju faktiskt kanske lite mer att skriva om i min vardag nu! Ska gö mitt bäst!
 
Lite random bilder från sommar'n hej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0