En update från Sundsvall!

Hejhå!
Ligger här bakis, känns som om jag är döende. MEN det är så värt det! Det har gått en vecka och fyra dagar sen jag lämna gustafs! Än så länge trivs jag så jäkla bra här uppe! Klassen är bra, har sjukt kul med folket och hela grejen med att bo själv känns underbart!
Nollnigen har hållt på i en vecka nu, jag har tamefan varit med på allt! Men det roligaste vi gjort än så länge är fan beer pong och ölympiska spelen igår. Alltså på ölympiska, man svepte öl efter öl. Vi vann ett par grenar också! WEHÅ!
Just nu känns det som om jag valt hel rätt utbildning också, känns skönt. Men det kommer bli tre tuffa år! 
Det va lite random info. Kommer troligen mer! Ska försöka ta mer bilder under nollningen som är kvar också! 
 
 
 
Jäkligt tråkiga gruppilder men va som enda jag hitta. Här har vi i alla fall ett par embolister, sjuksyrror och kriminologare!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0