lalalala

Har hänt en massa saker sen jag kom till Sundsvall alltså! Har varit här i en månad nu, känns som om jag varit här i år, men men! Trivs i alla fall superbra! Det va en dag som jag kännde att jag verkligen längta hem, längtar dock hem mindre än vad jag trodde jag skulle göra, saknar mycket där hemma, men Sandris allra mest!  Man hinner inte tänka på dagaran, allt snurrar kring tentan nästa fredag, som för övrigt skrämmer livet ur mig :)
Har fixat till i mitt rum också, fått in en tv och en liiten soffa, känns mer som en lägenhet nu! Fått upp lite på väggarna också.
Har träffat galet mycket folk, några jag trivs som fan med några jag vill se på botten av en sjö. haha nejdå, men gillar dom inteee! Men folket är då generellt jäkligt trevliga här! 
Vad mer, finns så mycket jag skulle kunna berätta! JUSTE vi bokade en stuga till SkiWeek i Vemdalen idag, i januari far vi dit. Öl Öl Öl. Och snowboardåkning!
 
Lägger ut lite random bilder ba. 

 

 
En av dom bästa kvällarna på nollningen, vi kom till kåren och va fulla som as, alla andra va nyktra...

 
Inget understatment om jag säger att ni får leta efter en mer göteborgigare person än Anny, men jag gillar't!

 
Såhär såg jag och Linna ut på finsittningen, lätt snyggaste duon!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0