Skiweek

Har legat dödssjuk här i en vecka nu, allt tack vare skiweek skulle jag kunna tänka mig. Men oj vad det va värt det. Hade så otroligt roligt i Vemdalen alltså! Vi åkte bräda och skidor två av fyra dagar, och ena dagen va det så sjukt fint ute så vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen. När vi inte va i backen drack vi alkohol, i mängder. Vi pendlade mellan att festa i våran stugaa och i grannarnas. Sen på kvällarna drog vi ut på krogen och dansaaaaa. Hände så galet mycket, vi har en heel del intärna skämt just nu, Linna ramla förjävla roligt i en lift, jag och Linna var tjuriga på varandra non stop (det gick över lika snabbt), käkat en helig middag varje dag runt köksbordet, bastat, åkt pulka, hoppat sönder en soffa (inte vi dock (men det var våran soffa)), druckit grogg effter grogg, spelat oändligt många ölspel OSV! Vi hade kul och jag ska lätt med nästa år! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0